MK  AUTODOPLŇKY  Proč nakoupit u Nás? A proč ne ? 

O NÁS

Dobrý den , vítejte v našem e shopu , který je zaměřen především pro všechny motoristy.Naše firma byla založena v roce 2006 ,kdy jsme pro vás otevřeli kamenný obchod v centru Náchoda a to v pasáži Magnum. Od doby otevření již uplynul nějaký rok a my jsme od té doby rozšířily náš sortiment o více než 3000 položek a více než 80 dodavatelů.Zaměřujeme se především na zakázkové šití autopotahů na různé značky aut. Dále máme v nabídce velké množštví autodoplňků i tuningových doplňků.Věříme , že si z našeho sortimentu vyberete a pokud ne, neváhejte nás kontaktovat , protože na našem e-shopu je pouze část zboží , které vám můžeme nabídnout.

V našem obchodě lze platit i platebními kartami- Visa , Visa elektron , Mastercard , Mastercard-elektronic , Maestro , V-pay , Jcb , Discover , Diners club-international

Přidáno: 08.01.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za vaší recenzi a jsme rádi , že jste byli s nákupem spokojeni.S pozdravem Kozák Mk-autodoplňky
 

Přidáno: 22.12.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi vstřícné jednání. Po tel. dotazu i cenná rada ohledně rychlé dopravy.

Proti:

Nevím o žádné, jen zboží trochu dražší, ale zase bylo skladem.

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za vaší recenzi a jsme rádi ,že jste byli s nákupem spokojeni.MK autodoplňky.
 

Přidáno: 10.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé a včas.
Nic

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za vaší kladnou recenzi a jsme rádi , že jste byl s nákupem spokojen.S pozdravem Kozák MK-Autodoplňky.
 

Přidáno: 22.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost, ochota, cena

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za vaší objednávku a jsme rádi , že jste byli s nákupem spokojeni.Kozák MK-autodoplňky
 

Přidáno: 10.06.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

zboží uvedené skladem, skladem neměli!

 

Vyjádření našeho obchodu

Bohužel , jsme měli skladem již poslední kus , který jsme prodali v průběhu vaší objednávky a o dalším naskladnění jsme vás ihned informovali.Mrzí nás vaše záporná reakce ale snažili jsme se vás alespoň co nejrychleji informovat o dalším naskladnění tohoto zboží.Kozák Mk-autodoplňky
 

Přidáno: 27.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obednavala jsem poprve.

 

 

Přidáno: 24.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

blízko firmy

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za kladné hodnocení a jsme rádi , že jste byli s nákupem v našem e-shopu spokojeni.Kozák Mk-autodoplňky
 

Přidáno: 23.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

dobra komunikace a spolehlivost

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den , děkujeme za vaše kladné hodnocení a jsme rádi , že jste byli s nákupem spokojeni.S pozdravem Kozák Mk-autodoplňky.
 

Přidáno: 09.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Tento obchod už nikdy absolutně nekomunikují se zákazníkem a neplní dodací lhůtu už přes dva týdny čekáme na zásilku která měla přijít do 3 dnů

Proti:

Obchod nekomunikuje a neplní dodací lhůtu

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den , zkoušeli jsme vás na uvedený telefon několikrát kontaktovat, že uvedené zboží není skladem jak bylo uvedeno u tohoto produktu avšak bezvýsledně.Proto nás mrzí vaše recenze i když jsme se nakonec dovolali a vše vysvětlili.
 

Přidáno: 30.03.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zásilka dorazila v pořádku , brzké doručení . Obchod mohu jenom doporučit .

 

 

Přidáno: 18.02.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Sháněl jsem konkrétní typ autosedačky.V nabídce ji mělo 10 e-shopů obchodujících s dětským zbožím.Z nich 7 mělo uvedeno,že ji mají skladem.Po telefonických dotazech jsem se u nich setkal jen s výmluvou...jediný e-shop Mk autodoplňky reagoval velmi vstřícně a vzápětí mi oznámil,že jejich dodavatel ji má skladem a já ke své spokojenosti autosedačku obdržel.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme, těší nás vaše recenze a jsme rádi , že máte z autosedačky radost.S pozdravem Kozák Mk-autodoplňky.
 

Přidáno: 07.02.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Spodní vrstva potahů je z tenoučkého molitanu, který je flekatý, místy
vydřený, chybí a zcela nedostatečný. Realita neodpovídá popisu zboží při jeho nabízení na e-shopu.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, pokud jsou autopotahy nějak flekaté musel nám je takto zaslat již výrobce.V tomto případě nabízíme vrácení peněz po zaslání zboží zpět a omlouváme se za vzniklé potíže.Bohužel nemůžeme kontrolovat a rozbalovat všechny autopotahy.Jinak samozřejmě cena odpovídá kvalitě za částku 399kč na celé auto je podlaminace u tohoto autopotahů slabší než u jiných autopotahů vyší řady.S pozdravem Kozák Mk-autodoplňky.
 

Přidáno: 30.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

S obchodem jsem velmi spokojen,dekuji

 

Přidáno: 28.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Zboží nemá český návod.

Vyjádření našeho obchodu

Bohužel u gumových koberců určených na daný typ vozu v tomto případě na Citroen Berlingo návod nedáváme, jelikož po přiložení na podlahu je viditelné kam , který koberec pasuje a předpokládáme , že 4ks koberců zvládne položit na podlahu opravdu i laik.S pozdravem Kozák MK-autodoplňky
 

Přidáno: 11.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Tohoto prodejce můžu doporučit .

Pro:

Skvělý obchod rychlé dodání skvělé ceny

Proti:

nic